Fitnesska.cz
  Fitnesska.cz » Seznam-oddělení » Vaření » Můj účet   
Seznam
Překlady
Czech English Deutsch
Rychlé hledání
 
Napiš co hledáš, nebo použij:
Podrobné hledání
Reklama
Dawn Butterfield
Nové články dále
Břicho, stehna, zadek- prostě hrůza!!!
Břicho, stehna, zadek- prostě hrůza!!!
Informace
Napiš nám
Sojové maso na zelenině.

Ingredience: pro dvě osoby:

Ze 2 sáčků se sojovým masem, zmraženou zeleninu, rajčatovou šťávu, provensálské koření, tymián, orgánu, pepř černý, česnek, cibule, sojová omáčka, olivový panenský olej.

Postup zpracování:

Sojové maso vysypeme do hrnce a pokapeme přiměřeně sojovou omáčkou. Dáme vařit horkou vodu. Když začne voda vřít přelijeme jí sojové maso a hrnec uzavřeme pokličkou. Necháme 2-3 hodiny odstát. Pokud chceme pokrm konzumovat až druhý den, můžeme dát maso odstát do ledničky, kde se nám nemarinuje a získá tím zajímavější a výraznější chuť. Maso lze také vařit přímo ve vodě, ale domnívám se, že to naruší jeho klasickou chuť. Po 2-3 hodinách, popřípadě druhý den nabobtnané maso vyndáme z hrnce a vodu z něj vymačkáme. Nakrájíme ho na menší kousíčky a přidáme na pánvičku, kde si zpěníme na olivovém oleji cibulku. Lze samozřejmě použít i jiný jakýkoliv stolní olej, ale nechceme-li zbytečně zvyšovat energetickou hodnotu potravy je lepší varianta s olivovým olejem.

Ke zpěněné cibulce přidáme prolisovaný česnek, zmrazenou zeleninu a rajčatovou šťávu. Promícháme a ochutíme tymiánem, orgánem a černým pepřem. Výsledkem je nám lahodný nízkotučný pokrm. Jako přílohu podáváme rýži, těstoviny nebo špagety. Možno závěrem ozdobit nízkotučným nastrouhaným sýrem. Možno použít jako lehký oběd nebo lehkou teplou večeři.

Tento článek byl přidán do naší nabídky 18 /11/ 2002.
Hodnocení výrobku
Fitnessky.cz
Autor
Gabriela Vávrů
Další články
Pošli přátelům
 
Chci tě upozornit na tento produkt.
Reklama
Anastasia D.
Odkazy:
e-Novostavby.cz
Fitnessky.cz
Fitnesska.cz
e-Butik.cz
e-PC.cz