Fitnesska.cz
  Fitnesska.cz » Seznam-oddělení » Sportování » O sportu i cvičení » Můj účet   
Seznam
Překlady
Czech English Deutsch
Rychlé hledání
 
Napiš co hledáš, nebo použij:
Podrobné hledání
Reklama
Cindy Elsliger
Nové články dále
Moje první dieta - díl II
Moje první dieta - díl II
Informace
Napiš nám
Lze opravdu předělat a vylepšit jakoukoliv partii lidského těla?

Každá žena na sobě najde nejeden nedostatek. Příliš silná stehna, veliký zadek, vypouklé břicho a mnoho dalších tělesných nedostatků, které je nutí nepodívat se do zrcadla. Dokonce i ženy, které podle Vašeho mínění těmito komplexy trpět nemohou Vám řeknou, že jsou části těla, se kterými nejsou tak zcela spokojeny.

Každý člověk je individuální sám o sobě, proto také každá žena má odlišná přání, co zlepšit na své postavě. Bohužel většinou zůstane jen u přání a snů. To je ale veliká škoda.

Obdiv si zaslouží všechny ženy, které se rozhodnou se svými nedostatky bojovat, ale dokážou si sami sebe také vážit a mít své tělo rády. Změnit vzhled svého těla opravdu lze, a to dokonce bez zásahů plastického chirurga za předpokladu, že Vaše požadavky nebalancují na hraně utopie.

Posilovna je ideálním místem, kde může žena poupravit svou postavu, právě na místech, kde jí nebylo moc přáno. Každý stroj je totiž specificky na tu či onu partii těla, což umožňuje vylepšovat vzhled velmi efektivně, dle svého přání. Žena, která má pěkné, štíhlé nohy, ale vyklenuté bříško, se může zaměřit právě na rozvoj a zpevnění břišních svalů.

Ve fitku lze ideálně upřednostnit procvičení té které partie, jež je pro nás žádoucí. Nesmíme, ale v zápalu boje s tlustými stehny, zcela opomenout jiné části těla. Mohly bychom sice docílit vzhledu štíhlých stehen, ale naopak by nám zakrněly jiné svaly. Pak nám hrozí nevzhledná asymetrie těla, a to si určitě žádná žena nepřeje.

Při návštěvě posilovny si rozložte svůj cvičební plán právě podle cílů, kterých chcete dosáhnout. Hned na začátku po nezbytném zahřátí svalů se orientujte na kýženou svalovou skupinu u které chcete dosáhnout největších výsledků. Budete tak mít více energie procvičit správně „vaše inkriminované partie“. Až po procvičení svalů, které preferujete můžete cvičit další části těla, protože už nebudete potřebovat tolik energie. V opačném případě by se Vám mohlo stát, že by jste neprocvičili bříško, které chcete zpevnit dostatečně, protože už by jste neměli dostatek sil cvičit do maximálního množství cviků, které jste schopni provést, ani se na cvičení této části těla, dostatečně soustředit. Za měsíc, dva, by jste se pak marně divila, že výsledek není takový jak jste očekávala.

Pozor na jeden blud, který je mezi veřejností značně rozšířen. Lidé se domnívají, že krásné, vyrýsované svaly na břichu docílí tisíci zkracovačkami. Zkracovačky mohou břicho zpevnit a posílit svaly, ale ne přímo vyrýsovat. U vyrýsování se bez nízkotučného typu stravování neobejdete. Pokud tedy nepatříte k těm šťastnějším, u kterých jejich organismus spaluje stravu tak rychle, že se tuk pomalu ani neuloží.. Není nic pěkného mít svaly, které nejsou vidět. Ano, opravdu jsou, ale ukryty pod větší vrstvou tuku.

Ve chvíli, kdy se dokážeme tukových polštářů zbavit, mohou svaly vystoupit napovrch. Takové tělo u ženy působí velmi sexy, sportovním dojmem. Takže hurá do posilovny, kterou zkombinujte 2x týdně s aerobní aktivitou. A máte vyhráno !

Tento článek byl přidán do naší nabídky 12 /01/ 2003.
Hodnocení výrobku
e-Pc.cz
Autor
Gabriela Vávrů
Další články
Pošli přátelům
 
Chci tě upozornit na tento produkt.
Reklama
Bettina Burghart
Odkazy:
e-Novostavby.cz
Fitnessky.cz
Fitnesska.cz
e-Butik.cz
e-PC.cz