Fitnesska.cz
  Fitnesska.cz » Seznam-oddělení » Sportování » Posilování doma » Můj účet   
Seznam
Překlady
Czech English Deutsch
Rychlé hledání
 
Napiš co hledáš, nebo použij:
Podrobné hledání
Reklama
Kristia Knowles
Nové články dále
Je tuk nechtěné zlo ?
Je tuk nechtěné zlo ?
Informace
Napiš nám
Jak cvičit doma co nejefektivněji?

Mnoho žen přemýšlí, co by pro ně bylo nejvhodnější variantou cvičení, kterou by mohly provozovat v domácím prostředí. Důvody proč chtějí cvičit právě doma jsou různé. Nejčastějším rozhodujícím faktorem je čas nebo strach jít cvičit mezi cizí lidi, když naše tělesné proporce nejsou zrovna ideální, prostě stud hraje zejména u starších žen významnou roli. Některé ženy také řeší problém jak překonat období po těhotenství, kdy je určitý pohyb povolen, ale pouze omezeně a také je omezuje povinnost starat se o miminko v možnosti zajít si zacvičit do fitka nebo na aerobik.

Ono, mezi námi, ani takové batole nemůžeme nechat sami doma a není–li po ruce maminka, chápající tchýně nebo manžel, nezbývá nám než trávit většinu volného času se svým dítětem, až do jeho školních let. Bez dozoru ho určitě málo která ze zodpovědných matek nechá.

Pravda je, že ve velkých městech se už zakládají relaxační a fitnessová centra, kam se nemusíme bát přijít ani s malým dítětem, protože za příplatek nám dítě pohlídá zkušená osoba k tomu vyškolená. Jenže takovýchto zařízení je zatím v České Republice přeci jen málo, opomeneme-li samozřejmě nemalou finanční částku, o kterou se nám tak návštěva fitness centra s hlídáním našeho potomka prodraží.

Ale nebojte! Nemusíte bezděčně přihlížet jak se Vám bříško zaobluje, boky kynou a stehna se zaobalují nevzhlednými faldíky. Můžete efektivně cvičit i v domácím prostředí. Jako rozjezd pro ženu, která se rozhodla se svou postavou něco dělat a netroufá si ještě cvičit „na veřejnosti“ je to dobrý začátek. Taktéž žena časově velmi vytížená nebo starající se o svého malého potomka může nějaký čas cvičit doma a nezříkat se aktivního, blahodárného pohybu na úkor toho, že se rozhodla mít dítě.

Takže milé ženy, variant jak si udržet pěkné tělo nebo zhubnout a vytvarovat pěkné sexy křivky je široká škála. Každá z Vás si musí zvolit právě tu, která ji z nějakého pro ni sympatického důvodu nejvíce vyhovuje. Neboť každá z nás je tzv. „ z jiného těsta“ a každé tedy něco jiného sedí.

Někdo se uchyluje k cvičení aerobiku v domácím prostředí podle videokazet aerobiku, kterých je na českém trhu v dnešní době už široký výběr. Počínaje aerobikem s Olgou Šípkovou /snad nejznámějším/ přes různé aerobikové styly jako je Funk aerobik, kickbox aerobik a další.

Jinou možností je trošku investovat a koupit si domů stepper nebo rotoped. Taková půlhodinka až hodinka třikrát týdně na kvalitním rotopedu udělá své.. A jak se při tom přestat nudit? Stačí si číst u jízdy nějakou oblíbenou knihu, časopis nebo se koukat na televizi a hodina uběhne jakoby nic.

Posilování na podložce /oblíbená je např. kalanetika/ je efektivní zejména tam, kde není výrazná nadváha, ale je potřeba tělo zpevnit a snížit tak objem některých partií. Někdy totiž může žena zjistit, že váha jí jakž takž vyhovuje, ale bříško přesto není zploštělé a stehna také nepůsobí moc hubeně.

Chyba je v tom, že často klademe důraz jen na hubnutí, ale neuvědomujeme si, že hubneme všude. Ne tedy jenom na bříšku nebo na stehnech, kde je to pro nás esteticky důležité. Hubnou nám také prsa a jiné části těla- což pro většinu žen je jen na škodu. Cíleným posilováním jednotlivých partií můžeme ne sice přímo ovlivnit jednotlivou svalovou skupinu např. na břiše - zhubnutím pouze břicha, ale ve svém důsledku vlastně břicho zpevníme a svaly tak vystoupí mírně napovrch, čímž docílíme sexy plochého bříška.

Tento článek byl přidán do naší nabídky 27 /11/ 2002.
Hodnocení výrobku
e-Pc.cz
Autor
Gabriela Vávrů
Další články
Pošli přátelům
 
Chci tě upozornit na tento produkt.
Reklama
Brenda Kelly
Odkazy:
e-Novostavby.cz
Fitnessky.cz
Fitnesska.cz
e-Butik.cz
e-PC.cz